zaterdag 12 februari 2011

(Not a regular) Samba

Mlle Assorti neemt het risico dat u misschien gillend wegrent en hier nooit meer terug wil komen,  en wil u graag één van haar favoriete artiesten voorstellen.
Amon Tobin : bekend van zijn sample-georiënteerde, filmsoundtrack-achtige muziek waarbij ritmes en baslijnen de belangrijkste ingrediënten vormen.  Sommigen worden hier misschien knettergek van, maar ondergetekende kan er niet op stilzitten!  Met een sample van de echte braziliaanse carnavaldrums!


Als u dit nu écht nog geen minuut kan horen, of u hebt inmiddels een nieuwe heup nodig van het shaken, luister hier dan ook eens naar.
Van dezelfde Amon, om maar te zeggen hoe veelzijdig zijn muziek is.


Ah ja, PS: Als u mij kan vertellen hoe ik beide "muziekvensters" even groot kan krijgen, hou u dan vooral niet in. 
Ik zoek al een half uur en zoals u ziet heb ik het nu opgegeven... 

1 opmerking:

  1. Heerlijke muziek, vind ik dat!
    (De grootte van de kadertjes pas je aan in de html-code die je kopieert vanuit youtube. Je ziet daar height en width staan, en dat vul je dan in naar wens. Ik doe bv altijd 400 breed en 360 hoog, zo zijn al mijn filmpjes op mijn blog even groot. Als je enkel de muziekbalk wil zien, zonder fimpje, vul je als hoogte 25 in. Succes!)

    BeantwoordenVerwijderen