woensdag 11 mei 2011

Give away oleeej!

't Is dat ik zelf al zo veel kabassen heb, ander hield ik ze voor mezelf!
Maar omdat cadeautjes geven toch zo plezant is, omdat ik zo blij ben dat jullie mijn blog lezen, omdat ik al 67 sympathieke volgers heb en dat mij zeer content maakt
Te geef!
    
   
Een ruime stevige tas in een schoon IKEA-stofje, vanbinnen niet gevoerd maar wel afgewerkt met een platte naadKlik ook hier voor meer foto's.
Perfect als strandtas of ecologisch verantwoorde boodschappenkabas ofzo... Maar u weet natuurlijk zelf wel beter welke, in uw leven onmisbare, voorwerpen u er in zou meenemen als u ze wint.
Het enige wat u daarvoor moet doen is hieronder een berichtje nalaten. U mag mij daarin vertellen dat u meedoet, maar ik hoor bv. ook graag wat u lievelingsdier is, hoeveel sjakosjen u wel hebt, wat u enorm grappig vind of...

Als u misschien nog op zoek bent naar een goede daad voor vandaag, dan herhaal ik graag dat volger worden mij dus echt zéér content maakt. ;-) 
Hou u vooral ook niet in mocht u, in een uiterst altruistische bui, ook nog een link willen plaatsen op uw eigenste blog of ander wereldwijd medium.
Volgende week trek ik een winnaar. Ik zal dat eens modern proberen doen met dat random-machien, maar als mij dat niet lukt dan zal dat op de ouderwetse manier gebeuren. 
Jepla!

12 opmerkingen:

  1. Ik doe meee! :D
    Leuke tas!

    Volger was ik al, maar ik plaats vanaf NU ook een linkje naar jouw blog!

    Liefs
    Eline S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi, ik doe heel graag mee !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof tof! ik doe mee.
    omdat ik van vogels hou en nooit genoeg tassen kan hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepie. Ik doe ook mee en ben al even volger van je leuke blog.
    Tassen heb je NOOIT genoeg en zeker met 2 kleine meisjes in huis die graag overal hun hebben en houden mee naartoe nemen. Met deze tas wordt het sleuren voor mama misschien net iets leuker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook graag mee, heb een dolfijn als lievelingsdier en maar één sjakosj (dus er is nog veel plaats in de kast voor gewonnen exemplaren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oef, patapoef, ik probeerde vorige week al te reageren, maar Blogger werkte toen voor geen meter mee!
    Dus bij deze: héél erg graag ding ik vandaag ook mee naar die prachtige, zomerse, hemelse, vogelse tas. Reken maar van yes dat ik ze winnen wil!

    Een meisje kan nooit tassen genoeg hebben ;)

    Veetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik doe ook mee, en zet ineens een linkje op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw ik doe ook mee!!
    supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ih, ik doe heel graag mee!!! supermooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeps! Els sorry! Ik had de random generator zijn werk al laten doen maar heb dat pas later op mijn blog geplaatst. Daardoor had ik niet gezien dat jij als elfde ook nog graag wou meedoen!
    Maar niet getreurd, ik geef al eens graag weg dus binnenkort komt er wel een nieuwe give away, en als je wil mag jij dan met twee kansen meedoen.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen