maandag 30 maart 2015

Spring cleaning!

Vorige zomer werd ik een mevrouw. Hoewel ik het erg fijn vind om getrouwd te zijn ben ik nog steeds niet gewend aan die 'titel'. Maar de naam Mlle Assorti zat me ook al langer niet meer lekker, dus ik doe een nieuw jasje aan.
Nieuwe lente, nieuw huis, nieuwe blognaam!
'Roromacaro' komt van een liedje dat vroeger vaak werd gezongen op de speelplaats. Het is random gekozen, maar ik vind het goed klinken. Thah! Voor de nieuwe banner gaan alle credits naar mijn man en naar de geweldige Aster, die de naaimachine tekende en op mijn pols tatoeëerde.

*

Last summer I became a Mrs. Although I love being married I still ain't used to that 'title'. Since a while I also feel like the name 'Mlle Assorti' did no longer suit my blog.  So new spring, new home, new blogname! 
'Roromacaro' is a Belgian children's song that used to be very popular in the playground. I chose it randomly, but I like how it sound. Thah! For the new banner all credits go to my husband and to Aster, who designed this awesome sewing machine and tattooed it on my wrist.

11 opmerkingen:

  1. Voor mij blijf je wellicht nog efkes Mlle Assorti :) Maar ik begrijp je nood aan opfrissing, mevrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Roromacaro, ik heb het nooit gehoord op de speelplaats dus mijn mondspieren moeten nog wennen, maar het lukt al aardig om het uit te spreken. Klinkt goed, proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen! 't Is een springtouwlied, en dat ik dat ooit kon zingen al springen vind ik nu onvoorstelbaar ;-)

      Verwijderen
  3. Och, roromacaro, echt? Mijn mama dacht altijd dat haar oude buurvrouw de enige was die dat liedje zong :) Hoe gaat het verder? (in onze versie: fetsesie a la maison, fetsestie, fetsela, hatsjie!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, wij zongen dat altijd in het springtouw. Het ging (ongeveer) als volgt: "Roromacaro, fait danser (dat maak ik er nu van, toen was het eerder "fet dansee") a la maison. Fait sesi, fait sesa, atisjaaa!" en dan moest je de grond tikken ^_^

      Verwijderen
  4. ha ja! roromacaro! Ik had altijd zin in macaroni dan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een ronkende naam, daar horen we nog van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een toffe naam, ik hoop snel nog eens een blogberichtje te zien :) Ik heb je trouwen genomineerd voor de Liebster Award! http://www.creastine.be/2015/05/de-liebster-award-van-merle.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awelawel en nu nog eens posten op dat gloednieuw ingerichte virtuele plekje hé.... *ongeduldig getrommel met mn vingers".

    BeantwoordenVerwijderen