woensdag 4 april 2012

Alles komt terug.

Nog maar eens een rokje, een rokje uit een boek. 
Niet uit hét boek, maar wel uit één boek. 
Een boek van vorige zomer voor vijftig cent in de kringloopwinkel. 
Een ouderwets boek dat ik vergat op mijn rek, maar vorig weekend toch terug in mijn armen sloot, want 'alles komt terug'.
 
Helaas was het rokje af op de dag dat de zon ook af was. Dat ziet u wel aan de foto's.
Maar hey, alles komt terug! En in tussentijd draag ik mijn zonnige schoenen wel.
PS: Voor degenen die zich afvragen hoe het met de "pantalon" zit, just don't ask! >_< Het feit dat hier weer een rokje verschijnt zegt volgens mij genoeg, nee?

17 opmerkingen:

  1. Mooi! Een model dat ik niet direct zelf zou kiezen, maar het staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mlle, wat bent U knap (al dan niet met het ongelooflijk schoon roksken)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, prachtig rokje! En zo mooi assorti! Je bent je naam waardig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben net voor het eerst op je blog terecht gekomen, wat is het leuk hier!! En wat een prachig rokje, mooi hoor! Ik ga je volgen en linken :) Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit,
    love the sunny shoes! (en nu maar wachten op de terugkeer van de zon)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij zag er anders ook wel heel mooi en sunny uit op witte donderdag, Tijdvogel! Wat een model! ;-)

      Verwijderen
    2. OMG, heb je dat gezien?!!!! HAHA
      effe model spelen met mijne boy...
      vooral veel kou afgezien

      Verwijderen
    3. t Was mooi om zien, jullie zijn beiden model-waardig ;-)

      Verwijderen
  6. komt inderdaad allemaal terug, net als de zon (ooit, hopelijk). Een geweldig toffe rok!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat ik goed nieuws heb voor u :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb u trouwens een mailtje gestuurd naar mlleassorti@gmail.com, kan je dat mailadres eens cheeecken? en wow da zou leuk zijn, ik heb niemand herkend! ge had mij moeten aanspreken jom!

      Verwijderen
  8. Voila, mijn adres is doorgestuurd!
    Jeej, leuk zo'n verrassing, zo spannend! =)
    Ik durfde je niet aanspreken, op zo'n momenten ben ik maar een verlegen trutteke eigenlijk, stom heh?
    Buiten de Van Katoen-madammen zelf en jou heb ik ook niemand anders herkend hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige rok en die kleuren-combinatie, héél mooi.
    Ik heb dezelfde schoenen, nu maar hopen dat het zonnetje weer snel van de partij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk blog heb je! vind je bij de kringloop gescoorde gele kleedjes zoooo leuk! Wat een zaligheid om daar tegen aan te lopen!

    groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen