zaterdag 5 februari 2011

Glashangertje

Op mijn kerstcadeau-wensenlijstje stond oa. iets van hier.
Mijn lieve mama had dat goed begrepen, want op kerstavond kreeg ik een mooi mapje met daarin de werkbeschrijving. Ondanks dat ze het ruim voor kerst besteld had was het setje nog onderweg met de post. Niet zo erg vond ik, ik begon dan maar alvast met me te verheugen, de tutorial van buiten te leren en mooie papiertjes te verzamelen. 
Ook leuk, maar mijn geduld werd behoorlijk op de proef gesteld!
Ik heb er nog meer dan een maand moeten op wachten, en net toen we er ons bij neer gelegd hadden dat het pakje waarschijnlijk verloren gegaan was, zat dit alsnog in de bus:



Hoera!!! Dank u wel mama! =) Getest en meer dan goedgekeurd!

1 opmerking:

  1. wauw, mooi! Daar kun je weer allerlei mooie dingen mee, gedroogde bloemetjes erin of zo. Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen